Jessica

Monday, May 22, 2006

Big Brother Jessica!!!!

Jag har faktiskt lärt mig att tycka om Lordi. Jag är en landsförrädare, och icke-schlager-fantast, därmed. Det vet jag. Men ändå. Det är ett tryck i låten.

Fast jag gillar den bara på radion. På scen är den vidrig.

Ringde till Fredrik Virtanen för en grej. Han lät hur gullig som helst. Det har gått ett rykte om att han ska vara otrevlig, speciellt mot tjejer. Icke!! Nu är jag smygkär i Virtanen.

Idag ska jag få se BB-Jessica på deras efterfest på Sturecompagniet. Jag väntar ivrigt. Tror hon kommer se rätt oansenlig ut.

Om jag får chansen ska jag presentera mig. Ja ni vet:

-Jessica
-Jessica
-Smurf!

Hur gammal är jag egentligen?

4 Comments:

  • At 7:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    faktiskt

     
  • At 9:39 AM, Blogger Moi said…

    Jessica och Jessica - tänk vilket couple! För att inte tala om Jessica och Virtanen...

     
  • At 10:48 AM, Blogger Emilia said…

    men alltså jessan, inte ett rätt! Lordis låt har absolt tryck, inget snack om saken, men det är inte en schlager, och eftersom den ändå ställde upp så hatar vi den (som schlager)men diggar den i smyg, det är en principsak, virtanen är bäst, att tro att han skulle vara otrevlig? och bb-jessica är den mest irriterande människan på denna jord, alltså är det inget att se fram emot att hälsa på henne även om du får smurfa. Hoppas istället på jessica andersson eller jessica almenäs, så kan du göra samma sak!
    oj, lågnt. puss puss

     
  • At 6:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    Från stureplan.se
    Vi har länge funderat på varför vi ogillar bloggar så mycket, särskilt de som handlar om Stureplan. Vi vet nu varför. Det beror på två saker. 1. De som skriver dessa är i regel inte exceptionella människor. Vi gillar exceptionella människor. 2. De som skriver dessa tar Stureplan på blodigt allvar. Stureplan ska alltid tas ”cum grano salis”. Med en nypa salt, alltså.

    Fan vad komiskt... denna blogg som hyllar ahlbom o rahm som gudar. Töntigt av stureplan.se

     

Post a Comment

<< Home